ثبت نام در دوره‌های آموزشی سطح یک و دو (روزهای ۱۲, ۱۳ و ۱۴ تیر ماه 1403، به مدت 30 ساعت) به صورت حضوری و مجازی همراه با پکیج جامع دوره در قالب دی وی دی


شروع رویداد : سه شنبه 12 تیر 1403 - ساعت 08:00
مدت زمان رویداد : 1 روز و 5 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از شنبه 25 آذر 1402 ساعت 00:01
تا
سه شنبه 12 تیر 1403 ساعت 23:59
ثبت‌نام به صورت مجازی
2,500,000 تومان
قابل خرید از چهارشنبه 22 آذر 1402 ساعت 00:01
تا
سه شنبه 12 تیر 1403 ساعت 23:59
هزینه ثبت نام حضوری در کل دوره
4,900,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

استادان متخصص

استادان دانشگاه

جلسات رویداد
زمان برگزاری

پنل اول چارچوب‌ها و رویکردهای بین المللی سازی و ارتقای رتبه دانشگاه
سه شنبه 12 تیر 1403
ساعت 08:00
ساعت 12:00
پنل دوم: تعیین وضعیت موجود بین المللی سازی و ارتقای رتبه دانشگاه
سه شنبه 12 تیر 1403
ساعت 13:00
ساعت 16:00
پنل سوم: آماده سازی حضور دانشگاه در نظام‌های رتبه بندی آینده
سه شنبه 12 تیر 1403
ساعت 16:00
ساعت 18:00
راهکارهای عملی بین المللی سازی دانشگاه
چهارشنبه 13 تیر 1403
ساعت 08:00
ساعت 18:00
تجربه بین المللی سازی دانشگاه‌های ایران و جهان
پنج شنبه 14 تیر 1403
ساعت 08:00
ساعت 18:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه اصفهان

دانشگاه اصفهان

توضیحات رویداد

اولین مدرسه جامع تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بین‌المللی‌سازی  و ارتقای رتبه دانشگاه

(ارتقای کیفیت، افزایش رویت پذیری و ارتقای رتبه دانشگاه)

این مدرسه توسط دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه اصفهان و مرکز آموزش‌های الکترونیکی، آزاد، و خدمات تخصصی دانشگاه اصفهان به منظور ارتقای کیفیت، افزایش رویت پذیری و ارتقای رتبه دانشگاه‌های کشور برگزار می‌گردد. این مدرسه در سه سطح به شرح زیر برگزار می‌شود:

سطح اول: تاکتیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه سه شنبه۱۲ تیر ماه 1403 (از ساعت 8 تا 17)

 در این مرحله به مدت یک روز سه نشست پیرامون ماهیت، واقعیت، و تاکتیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

 

سطح دوم: تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه ۱۳ و ۱۴ تیرماه 1403

در این سطح در دو بخش به موضوع تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه پرداخته می‌شود:

در بخش اول: برخی راهکارهای بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه در یک روز و در پنج نشست به شرح زیر ارائه خواهد شد.

در بخش دوم: تجربه بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌های ایران و دنیا در یک روز و در چهار نشست به شرح زیر ارائه خواهد شد.

سرفصل رویداد

بسمه‌تعالی

اولین مدرسه جامع تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بین‌المللی‌سازی  و ارتقای رتبه دانشگاه

(ارتقای کیفیت، افزایش رؤیت‌پذیری و ارتقای رتبه دانشگاه)

 

این مدرسه توسط مرکز همکاری‌های علمی و بین­المللی، دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی، و مرکز آموزش‌های الکترونیکی، آزاد، و خدمات تخصصی دانشگاه اصفهان به منظور ارتقای کیفیت، افزایش رؤیت‌پذیری و ارتقای رتبه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی کشور برگزار می‌گردد. این مدرسه در دو سطح به همراه 35 دوره تکمیلی و اولین جشنواره ایده­ها و تجربیات نوین در حوزه بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه به شرح زیر برگزار می‌شود:

 

  • سطح اول: تاکتیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه (سه‌شنبه ۱۲ تیر ماه 1403)

 در این مرحله به مدت یک روز سه نشست پیرامون ماهیت، واقعیت، و تاکتیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی کشور به صورت حضوری/ مجازی برگزار می‌شود.

 

نشست اول: چارچوب‌ها و رویکردهای بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه

  • شاخص‌ها و معیارهای بین‌المللی‌سازی دانشگاه
  • مدل‌های تحلیل وضعیت بین‌المللی‌سازی دانشگاه
  • الگوهای بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌ها و نگاشت الگوی دانشگاه

نشست دوم: تعیین وضعیت موجود بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه

  • تعیین نقاط قوت و ضعف دانشگاه در نظام‌های رتبه‌بندی
  • شناخت مزایای رقابتی دانشگاه در بعد بین‌المللی‌سازی
  • داده‌های مورد نیاز برای ارزیابی دانشگاه در نظام‌های رتبه‌بندی

نشست سوم: آماده‌سازی حضور دانشگاه در نظام‌های رتبه‌بندی آینده

  • طراحی و پیاده‌سازی دانشگاه هوشمند
  • سیاست‌گذاری مبتنی بر شواهد دانشی در دانشگاه
  • ارتقای مهارت‌آموزی سواد پژوهشی بین‌المللی استادان
  • افزایش شبکه‌سازی و تیم‌سازی بین‌المللی

 

  • سطح دوم: تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه (چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۳ و ۱۴ تیر ماه  1403)

 

در این سطح در دو بخش به موضوع تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی کشور پرداخته می‌شود:

در بخش اول (چهارشنبه ۱۳ تیر 1403): برخی راهکارهای بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی کشور در پنج نشست به شرح زیر ارائه خواهد شد:

نشست اول: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 1: مهارت‌های پروفایل سازی و رویت پذیری دانشگاه

نشست دوم: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 2: ارزیابی و ارتقای وب سایت دانشگاه

نشست سوم: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 3: نمایه سازی مجلات در پایگاه های اطلاعاتی بین المللی و راهکارهای ارتقای رتبه مجلات فارسی 

نشست چهارم: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 4: برندسازی پژوهشگران و دانشگاه

نشست پنجم: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 5: انتقال تجربه (رویت پذیری، برندسازی، و ارتقای رتبه دانشگاه)  

    

در بخش دوم (پنج‌شنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰3): تجربه بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌های ایران و دنیا در چهار نشست به شرح زیر ارائه خواهد شد:

نشست اول: بین‌المللی‌سازی دانشگاه: تجربه دانشگاه نمونه در استرالیا/ کانادا/ امریکا

نشست دوم: بین‌المللی‌سازی دانشگاه: تجربه دانشگاه نمونه در فرانسه/ آلمان/ انگلستان

نشست سوم: بین‌المللی‌سازی دانشگاه: تجربه دانشگاه نمونه در چین/ مالزی/ روسیه/ ترکیه

نشست چهارم: بین‌المللی‌سازی دانشگاه: تجربه دانشگاه‌های ایران

هزینه شرکت هر نفر در اولین مدرسه جامع تکنیک‌ها و تاکتیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه

 

روزهای شرکت در دوره‌های آموزشی

هزینه شرکت به صورت حضوری

(شامل هزینه نهار، پذیرایی، شام و اسکان ۱۳ و ۱۴ تیر ماه، و پکیچ)

(تومان)

هزینه شرکت به صورت حضوری

(شامل هزینه نهار، پذیرایی، و پکیج)

(تومان)

هزینه شرکت به صورت مجازی

(تومان)

شرکت در هر دو سطح (روزهای 25، 26 و 27 اردیبهشت 1403)

4.900.000

(شامل هزینه نهار و پذیرایی ۱۲ تا ۱۴ تیر، شام و اسکان 26 اردیبهشت، و پکیچ)

3.700.000

(شامل هزینه نهار و پذیرایی ۱۳ تا ۱۴ تیر، و پکیچ)

2.500.000

شرکت در فقط سطح اول (۱۲ تیر 1403)

2.500.000

(شامل هزینه نهار، پذیرایی، و شام و اسکان ۱۲ تیر، و پکیچ)

1.500.000

(شامل هزینه نهار و پذیرایی ۱۲ تیر، و پکیچ)

1.000.000

شرکت در فقط سطح دوم (روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر 1403)

3.500.000

(شامل هزینه نهار و پذیرایی ۱۳ و ۱۴ تیر، شام و اسکان 26 اردیبهشت، و پکیچ)

2.500.000

(شامل هزینه نهار و پذیرایی ۱۳ و ۱۴ تیر، و پکیچ)

1.500.000

 

مخاطبین رویداد

دانش‌پذیران

۱. مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی (شامل مدیران پژوهشی، آموزشی، دانشجویی، روابط بین‌الملل، و فناوری)

۲. مدیران پژوهشگاه‌ها

3. سردبیران مجلات

4. مدیران و مسئولان وب­سایت­ها و صفحات وب دانشگاه ها، پژوهشگاه، مراکز آموزش عالی، و ...

5. کارشناسان ارزیابی پژوهش، علم‌سنجی، و نشریات در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی

6. کارشناسان پژوهشی، آموزشی، فناوری، دانشجویی، روابط بین­الملل، و روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی

7. اعضای هیات علمی (به منظور تقویت برندسازی، شبکه­سازی، و رؤیت‌پذیری)

8. دانشجویان تحصیلات تکمیلی (به منظور کمک به برندسازی، شبکه­سازی، و رؤیت‌پذیری)

9. علاقه مندان (به منظور کمک به برندسازی، شبکه­سازی، و رؤیت‌پذیری)

 

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

آی اسکول به عنوان یک مرجع و منبع برای رفع نیازهای اطلاعاتی عموم متخصصان، استادان، پژوهشگران، دانشجویان، معلمان و سایر علاقمندان و با اهداف آموزشی، آگاهی‌بخشی، مشاوره اطلاعاتی، و دانش افزایی فعالیت می کند. در این سامانه، مدارس و دوره‌های آموزشی در جهت رفع نیازهای اطلاعاتی و مشاوره‌ای ارائه خواهد شد. همچنین محتوای دوره‌های برگزار شده به صورت آنلاین در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
z