ثبت نام در دورههای آموزشی سطح یک و دو (روزهای 19 تا 21 شهریور ماه 1403، به مدت 30 ساعت) به صورت حضوری و مجازی همراه با پکیج جامع دوره در قالب دی وی دی

تا
دوشنبه 19 شهریور 1403 ساعت 23:59
2,500,000 تومان
تا
دوشنبه 19 شهریور 1403 ساعت 23:59
5,900,000 تومان
مدرسان و سخنرانان

استادان متخصص
استادان دانشگاه
جلسات رویداد
زمان برگزاری
برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه اصفهان
دانشگاه اصفهان
توضیحات رویداد
اولین مدرسه جامع تاکتیکها و تکنیکهای بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاه
(ارتقای کیفیت، افزایش رویت پذیری و ارتقای رتبه دانشگاه)
این مدرسه توسط دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان و مرکز آموزشهای الکترونیکی، آزاد، و خدمات تخصصی دانشگاه اصفهان به منظور ارتقای کیفیت، افزایش رویت پذیری و ارتقای رتبه دانشگاههای کشور برگزار میگردد. این مدرسه در سه سطح به شرح زیر برگزار میشود:
سطح اول: تاکتیکهای بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاه دوشنبه 19 شهریور ماه 1403 (از ساعت 8 تا 17)
در این مرحله به مدت یک روز سه نشست پیرامون ماهیت، واقعیت، و تاکتیکهای بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاه به صورت حضوری برگزار میشود.
سطح دوم: تاکتیکها و تکنیکهای بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاه 20 و 21 شهریور ماه 1403
در این سطح در دو بخش به موضوع تاکتیکها و تکنیکهای بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاه پرداخته میشود:
در بخش اول: برخی راهکارهای بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاه در یک روز و در پنج نشست به شرح زیر ارائه خواهد شد.
در بخش دوم: تجربه بینالمللیسازی دانشگاههای ایران و دنیا در یک روز و در چهار نشست به شرح زیر ارائه خواهد شد.
سرفصل رویداد
بسمهتعالی
اولین مدرسه جامع تاکتیکها و تکنیکهای بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاه
(ارتقای کیفیت، افزایش رؤیتپذیری و ارتقای رتبه دانشگاه)
این مدرسه توسط مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، و مرکز آموزشهای الکترونیکی، آزاد، و خدمات تخصصی دانشگاه اصفهان به منظور ارتقای کیفیت، افزایش رؤیتپذیری و ارتقای رتبه دانشگاهها، پژوهشگاهها، و مراکز آموزش عالی کشور برگزار میگردد. این مدرسه در دو سطح به همراه 35 دوره تکمیلی و اولین جشنواره ایدهها و تجربیات نوین در حوزه بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاه به شرح زیر برگزار میشود:
- سطح اول: تاکتیکهای بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاه (دوشنبه 19 شهریور ماه 1403)
در این مرحله به مدت یک روز سه نشست پیرامون ماهیت، واقعیت، و تاکتیکهای بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاهها، پژوهشگاهها، و مراکز آموزش عالی کشور به صورت حضوری/ مجازی برگزار میشود.
نشست اول: چارچوبها و رویکردهای بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاه
- شاخصها و معیارهای بینالمللیسازی دانشگاه
- مدلهای تحلیل وضعیت بینالمللیسازی دانشگاه
- الگوهای بینالمللیسازی دانشگاهها و نگاشت الگوی دانشگاه
نشست دوم: تعیین وضعیت موجود بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاه
- تعیین نقاط قوت و ضعف دانشگاه در نظامهای رتبهبندی
- شناخت مزایای رقابتی دانشگاه در بعد بینالمللیسازی
- دادههای مورد نیاز برای ارزیابی دانشگاه در نظامهای رتبهبندی
نشست سوم: آمادهسازی حضور دانشگاه در نظامهای رتبهبندی آینده
- طراحی و پیادهسازی دانشگاه هوشمند
- سیاستگذاری مبتنی بر شواهد دانشی در دانشگاه
- ارتقای مهارتآموزی سواد پژوهشی بینالمللی استادان
- افزایش شبکهسازی و تیمسازی بینالمللی
- سطح دوم: تاکتیکها و تکنیکهای بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاه (سه شنبه و چهارشنبه 20 و 21 شهریور ماه 1403)
در این سطح در دو بخش به موضوع تاکتیکها و تکنیکهای بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاهها، پژوهشگاهها، و مراکز آموزش عالی کشور پرداخته میشود:
در بخش اول (سه شنبه 20 شهریور 1403): برخی راهکارهای بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاهها، پژوهشگاهها، و مراکز آموزش عالی کشور در پنج نشست به شرح زیر ارائه خواهد شد:
نشست اول: راهکارهای عملی بینالمللیسازی دانشگاه 1: مهارتهای پروفایل سازی و رویت پذیری دانشگاه
نشست دوم: راهکارهای عملی بینالمللیسازی دانشگاه 2: ارزیابی و ارتقای وب سایت دانشگاه
نشست سوم: راهکارهای عملی بینالمللیسازی دانشگاه 3: نمایه سازی مجلات در پایگاه های اطلاعاتی بین المللی و راهکارهای ارتقای رتبه مجلات فارسی
نشست چهارم: راهکارهای عملی بینالمللیسازی دانشگاه 4: برندسازی پژوهشگران و دانشگاه
نشست پنجم: راهکارهای عملی بینالمللیسازی دانشگاه 5: انتقال تجربه (رویت پذیری، برندسازی، و ارتقای رتبه دانشگاه)
در بخش دوم (چهارشنبه 21 شهریور ماه ۱۴۰3): تجربه بینالمللیسازی دانشگاههای ایران و دنیا در چهار نشست به شرح زیر ارائه خواهد شد:
نشست اول: بینالمللیسازی دانشگاه: تجربه دانشگاه نمونه در استرالیا/ کانادا/ امریکا
نشست دوم: بینالمللیسازی دانشگاه: تجربه دانشگاه نمونه در فرانسه/ آلمان/ انگلستان
نشست سوم: بینالمللیسازی دانشگاه: تجربه دانشگاه نمونه در چین/ مالزی/ روسیه/ ترکیه
نشست چهارم: بینالمللیسازی دانشگاه: تجربه دانشگاههای ایران
هزینه شرکت هر نفر در اولین مدرسه جامع تکنیکها و تاکتیکهای بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاه
روزهای شرکت در دورههای آموزشی |
هزینه شرکت به صورت حضوری (شامل هزینه نهار، پذیرایی، شام و اسکان ۱۳ و ۱۴ تیر ماه، و پکیچ) (تومان) |
هزینه شرکت به صورت حضوری (شامل هزینه نهار، پذیرایی، و پکیج) (تومان) |
هزینه شرکت به صورت مجازی (تومان) |
شرکت در هر دو سطح (روزهای 19 تا 21 شهریور ماه 1403) |
5.900.000 (شامل هزینه نهار و پذیرایی 19 تا 21 شهریور تیر، شام و اسکان 19 و 20 شهریور و پکیچ) |
3.700.000 (شامل هزینه نهار و پذیرایی 19 تا 21 شهریور، و پکیچ) |
2.500.000 |
شرکت در فقط سطح اول (19 شهریور 1403) |
2.500.000 (شامل هزینه نهار، پذیرایی، و شام و اسکان 19 شهریور، و پکیچ) |
1.500.000 (شامل هزینه نهار و پذیرایی 19 شهریور، و پکیچ) |
1.000.000 |
شرکت در فقط سطح دوم (روزهای 20 و 21 شهریور 1403) |
3.500.000 (شامل هزینه نهار و پذیرایی 20 و 21 شهریور، شام و اسکان 20 شهریور، و پکیچ) |
2.500.000 (شامل هزینه نهار و پذیرایی 20 و 21 شهریور، و پکیچ) |
1.500.000 |
مخاطبین رویداد
دانشپذیران
۱. مدیران دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (شامل مدیران پژوهشی، آموزشی، دانشجویی، روابط بینالملل، و فناوری)
۲. مدیران پژوهشگاهها
3. سردبیران مجلات
4. مدیران و مسئولان وبسایتها و صفحات وب دانشگاه ها، پژوهشگاه، مراکز آموزش عالی، و ...
5. کارشناسان ارزیابی پژوهش، علمسنجی، و نشریات در دانشگاهها، پژوهشگاهها، و مراکز آموزش عالی
6. کارشناسان پژوهشی، آموزشی، فناوری، دانشجویی، روابط بینالملل، و روابط عمومی دانشگاهها، پژوهشگاهها، و مراکز آموزش عالی
7. اعضای هیات علمی (به منظور تقویت برندسازی، شبکهسازی، و رؤیتپذیری)
8. دانشجویان تحصیلات تکمیلی (به منظور کمک به برندسازی، شبکهسازی، و رؤیتپذیری)
9. علاقه مندان (به منظور کمک به برندسازی، شبکهسازی، و رؤیتپذیری)