سطح پنجم و پایانی اولین مدرسه جامع تاکتیک ها و تکنیک های بین المللی سازی و ارتقا رتبه دانشگاه به صورت مجازی و حضوری به میزبانی دانشگاه گیلان


شروع رویداد : چهارشنبه 25 تیر 1404 - ساعت 08:00
مدت زمان رویداد : 16 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از دوشنبه 07 آبان 1403 ساعت 00:01
تا
جمعه 28 آذر 1404 ساعت 08:00
ثبت نام به صورت مجازی
2,000,000 تومان
قابل خرید از دوشنبه 07 آبان 1403 ساعت 00:01
تا
جمعه 30 آبان 1404 ساعت 23:59
ثبت نام به صورت حضوری
6,000,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

استادان متخصص

استادان دانشگاه

جلسات رویداد
زمان برگزاری

روز اول
چهارشنبه 25 تیر 1404
ساعت 08:00
ساعت 16:00
روز دوم
پنج شنبه 26 تیر 1404
ساعت 08:00
ساعت 16:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه اصفهان

دانشگاه اصفهان

دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)

دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)

دفتر همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

دفتر همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

موسسه فرهنگی هنری علم آفرینان فرداد

موسسه فرهنگی هنری علم آفرینان فرداد

توضیحات رویداد

  1. آموزش سواد بین المللی
  2. مهارت های جذب دانشجویان و پژوهشگران خارجی (انتقال تجربه)
  3. کارآفرینی و بین المللی سازی دانشگاه
  4. اشتغال پذیری برنامه‌های درسی و نظام‌های رتبه‌بندی دانشگا‌ها
  5. توسعه برنامه‌های مهارت آموزی در دانشگاه
  6. آموزش مهارت‌های پروفایل سازی استادان، پژوهشگران و کارمندان / مجلات و محصولات
  7. پرسش و پاسخ و جمع بندی فعالیت های مدرسه

سرفصل رویداد

  1. آموزش سواد بین المللی
  2. مهارت های جذب دانشجویان و پژوهشگران خارجی (انتقال تجربه)
  3. کارآفرینی و بین المللی سازی دانشگاه
  4. اشتغال پذیری برنامه‌های درسی و نظام‌های رتبه‌بندی دانشگا‌ها
  5. توسعه برنامه‌های مهارت آموزی در دانشگاه
  6. آموزش مهارت‌های پروفایل سازی استادان، پژوهشگران و کارمندان / مجلات و محصولات
  7. پرسش و پاسخ و جمع بندی فعالیت های مدرسه
  8.  

مخاطبین رویداد

دانش‌پذیران

۱. مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی (شامل مدیران پژوهشی، آموزشی، دانشجویی، روابط بین‌الملل، و فناوری)

۲. مدیران پژوهشگاه‌ها

  1. سردبیران مجلات
  2. مدیران و مسئولان وب­سایت­ها و صفحات وب دانشگاه ها، پژوهشگاه، مراکز آموزش عالی، و ...

۳. کارشناسان ارزیابی پژوهش، علم‌سنجی، و نشریات در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی

  1. کارشناسان پژوهشی، آموزشی، فناوری، دانشجویی، روابط بین­الملل، و روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی
  2. اعضای هیات علمی (به منظور تقویت برندسازی، شبکه­سازی، و رؤیت‌پذیری)
  3. دانشجویان تحصیلات تکمیلی (به منظور کمک به برندسازی، شبکه­سازی، و رؤیت‌پذیری)
  4. علاقه مندان (به منظور کمک به برندسازی، شبکه­سازی، و رؤیت‌پذیری)

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

آی اسکول به عنوان یک مرجع و منبع برای رفع نیازهای اطلاعاتی عموم متخصصان، استادان، پژوهشگران، دانشجویان، معلمان و سایر علاقمندان و با اهداف آموزشی، آگاهی‌بخشی، مشاوره اطلاعاتی، و دانش افزایی فعالیت می کند. در این سامانه، مدارس و دوره‌های آموزشی در جهت رفع نیازهای اطلاعاتی و مشاوره‌ای ارائه خواهد شد. همچنین محتوای دوره‌های برگزار شده به صورت آنلاین در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
z