پکیج آفلاین سطوح اول تا سوم اولین مدرسه جامع تاکتیک ها و تکنیک های بین المللی سازی و ارتقا رتبه دانشگاه


شروع رویداد : سه شنبه 27 شهریور 1403 - ساعت 00:01
مدت زمان رویداد : 4 روز و 54 دقیقه
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از جمعه 07 دی 1403 ساعت 00:01
تا
پنج شنبه 30 دی 1417 ساعت 00:59
پکیج آفلاین سطح دوم
1,300,000 تومان
قابل خرید از سه شنبه 27 شهریور 1403 ساعت 00:01
تا
جمعه 29 اسفند 1410 ساعت 23:59
پکیج آفلاین سطح اول
13,000,000 تومان
قابل خرید از جمعه 07 دی 1403 ساعت 00:01
تا
پنج شنبه 30 دی 1417 ساعت 23:59
پکیج آفلاین سطح سوم
20,000,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

استادان متخصص

استادان دانشگاه

جلسات رویداد
زمان برگزاری

سطح اول
سه شنبه 27 شهریور 1403
ساعت 00:01
جمعه 26 شهریور 1417
ساعت 23:59
سطح دوم
جمعه 07 دی 1403
ساعت 00:01
پنج شنبه 30 دی 1417
ساعت 23:59
سطح سوم
جمعه 07 دی 1403
ساعت 00:01
پنج شنبه 30 دی 1417
ساعت 23:59

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه اصفهان

دانشگاه اصفهان

توضیحات رویداد

  • سطح اول: تاکتیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه (دوشنبه 19 شهریور ماه 1403)

 در این مرحله به مدت یک روز سه نشست پیرامون ماهیت، واقعیت، و تاکتیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی کشور به صورت حضوری/ مجازی برگزار می‌شود.

نشست اول: چارچوب‌ها و رویکردهای بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه

  • شاخص‌ها و معیارهای بین‌المللی‌سازی دانشگاه
  • مدل‌های تحلیل وضعیت بین‌المللی‌سازی دانشگاه
  • الگوهای بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌ها و نگاشت الگوی دانشگاه

نشست دوم: تعیین وضعیت موجود بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه

  • تعیین نقاط قوت و ضعف دانشگاه در نظام‌های رتبه‌بندی
  • شناخت مزایای رقابتی دانشگاه در بعد بین‌المللی‌سازی
  • داده‌های مورد نیاز برای ارزیابی دانشگاه در نظام‌های رتبه‌بندی

نشست سوم: آماده‌سازی حضور دانشگاه در نظام‌های رتبه‌بندی آینده

  • طراحی و پیاده‌سازی دانشگاه هوشمند
  • سیاست‌گذاری مبتنی بر شواهد دانشی در دانشگاه
  • ارتقای مهارت‌آموزی سواد پژوهشی بین‌المللی استادان
  • افزایش شبکه‌سازی و تیم‌سازی بین‌المللی 
  • سطح دوم: تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه (سه شنبه و چهارشنبه 20 و 21 شهریور ماه  1403)

در این سطح در دو بخش به موضوع تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی کشور پرداخته می‌شود:

در بخش اول (سه شنبه 20 شهریور ماه 1403): برخی راهکارهای بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی کشور در پنج نشست به شرح زیر ارائه خواهد شد:

نشست اول: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 1: مهارت‌های پروفایل سازی و رویت پذیری دانشگاه

نشست دوم: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 2: ارزیابی و ارتقای وب سایت دانشگاه

نشست سوم: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 3: نمایه سازی مجلات در پایگاه های اطلاعاتی بین المللی و راهکارهای ارتقای رتبه مجلات فارسی 

نشست چهارم: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 4: برندسازی پژوهشگران و دانشگاه

نشست پنجم: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 5: انتقال تجربه (رویت پذیری، برندسازی، و ارتقای رتبه دانشگاه)  

    

در بخش دوم (چهارشنبه 21 شهریور ماه 1403): تجربه بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌های ایران و دنیا در چهار نشست به شرح زیر ارائه خواهد شد:

نشست اول: بین‌المللی‌سازی دانشگاه: تجربه دانشگاه نمونه در استرالیا/ کانادا/ امریکا

نشست دوم: بین‌المللی‌سازی دانشگاه: تجربه دانشگاه نمونه در فرانسه/ آلمان/ انگلستان

نشست سوم: بین‌المللی‌سازی دانشگاه: تجربه دانشگاه نمونه در چین/ مالزی/ روسیه/ ترکیه

نشست چهارم: بین‌المللی‌سازی دانشگاه: تجربه دانشگاه‌های ایران

سطح سوم:

  1. رصد و پایش فارغ التحصیلان دانشگاه
  2. شاخص‌های آموزشی در نظام های رتبه بندی دانشگاه ها
  3. شاخص‌های پژوهشی در نظام های رتبه بندی دانشگاه ها
  4. شاخص‌های استنادی در نظام های رتبه بندی دانشگاه ها
  5. شاخص‌های همکاری و تعامل در نظام های رتبه بندی دانشگاه ها
  6. شاخص‌های مالی در نظام‌های رتبه بندی دانشگاه ها
  7. شاخص‌های وبومتریکس در نظام‌های رتبه بندی دانشگاه ها
  8. طراحی صفحه وب دانشگاهیان و افزایش رویت پذیری دانشگاه
  9. نقش کیفیت برونداد پژوهشی در رتبه بندی دانشگاه
  10. راهکارهای افزایش استنادگیری مقالات
  11. راهکارهای افزایش همکاری های علمی
  1. گرنت ها و حمایت های پژوهشی و ارتقای رتبه دانشگاه

سرفصل رویداد

  • سطح اول: تاکتیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه (دوشنبه 19 شهریور ماه 1403)

 در این مرحله به مدت یک روز سه نشست پیرامون ماهیت، واقعیت، و تاکتیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی کشور به صورت حضوری/ مجازی برگزار می‌شود.

 

نشست اول: چارچوب‌ها و رویکردهای بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه

  • شاخص‌ها و معیارهای بین‌المللی‌سازی دانشگاه
  • مدل‌های تحلیل وضعیت بین‌المللی‌سازی دانشگاه
  • الگوهای بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌ها و نگاشت الگوی دانشگاه

نشست دوم: تعیین وضعیت موجود بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه

  • تعیین نقاط قوت و ضعف دانشگاه در نظام‌های رتبه‌بندی
  • شناخت مزایای رقابتی دانشگاه در بعد بین‌المللی‌سازی
  • داده‌های مورد نیاز برای ارزیابی دانشگاه در نظام‌های رتبه‌بندی

نشست سوم: آماده‌سازی حضور دانشگاه در نظام‌های رتبه‌بندی آینده

  • طراحی و پیاده‌سازی دانشگاه هوشمند
  • سیاست‌گذاری مبتنی بر شواهد دانشی در دانشگاه
  • ارتقای مهارت‌آموزی سواد پژوهشی بین‌المللی استادان
  • افزایش شبکه‌سازی و تیم‌سازی بین‌المللی

 

 

 

 

  • سطح دوم: تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه (سه شنبه و چهارشنبه 20 و 21 شهریور ماه  1403)

در این سطح در دو بخش به موضوع تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی کشور پرداخته می‌شود:

در بخش اول (سه شنبه 20 شهریور ماه 1403): برخی راهکارهای بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی کشور در پنج نشست به شرح زیر ارائه خواهد شد:

نشست اول: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 1: مهارت‌های پروفایل سازی و رویت پذیری دانشگاه

نشست دوم: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 2: ارزیابی و ارتقای وب سایت دانشگاه

نشست سوم: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 3: نمایه سازی مجلات در پایگاه های اطلاعاتی بین المللی و راهکارهای ارتقای رتبه مجلات فارسی 

نشست چهارم: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 4: برندسازی پژوهشگران و دانشگاه

نشست پنجم: راهکارهای عملی بین‌المللی‌سازی دانشگاه 5: انتقال تجربه (رویت پذیری، برندسازی، و ارتقای رتبه دانشگاه)  

    

در بخش دوم (چهارشنبه 21 شهریور ماه 1403): تجربه بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌های ایران و دنیا در چهار نشست به شرح زیر ارائه خواهد شد:

نشست اول: بین‌المللی‌سازی دانشگاه: تجربه دانشگاه نمونه در استرالیا/ کانادا/ امریکا

نشست دوم: بین‌المللی‌سازی دانشگاه: تجربه دانشگاه نمونه در فرانسه/ آلمان/ انگلستان

نشست سوم: بین‌المللی‌سازی دانشگاه: تجربه دانشگاه نمونه در چین/ مالزی/ روسیه/ ترکیه

نشست چهارم: بین‌المللی‌سازی دانشگاه: تجربه دانشگاه‌های ایران

سطح سوم

  1. رصد و پایش فارغ التحصیلان دانشگاه
  2. شاخص‌های آموزشی در نظام های رتبه بندی دانشگاه ها
  3. شاخص‌های پژوهشی در نظام های رتبه بندی دانشگاه ها
  4. شاخص‌های استنادی در نظام های رتبه بندی دانشگاه ها
  5. شاخص‌های همکاری و تعامل در نظام های رتبه بندی دانشگاه ها
  6. شاخص‌های مالی در نظام‌های رتبه بندی دانشگاه ها
  7. شاخص‌های وبومتریکس در نظام‌های رتبه بندی دانشگاه ها
  8. طراحی صفحه وب دانشگاهیان و افزایش رویت پذیری دانشگاه
  9. نقش کیفیت برونداد پژوهشی در رتبه بندی دانشگاه
  10. راهکارهای افزایش استنادگیری مقالات
  11. راهکارهای افزایش همکاری های علمی
  1. گرنت ها و حمایت های پژوهشی و ارتقای رتبه دانشگاه

مخاطبین رویداد

۱. مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی (شامل مدیران پژوهشی، آموزشی، دانشجویی، روابط بین‌الملل، و فناوری)

۲. مدیران پژوهشگاه‌ها

  1. سردبیران مجلات
  2. مدیران و مسئولان وب­سایت­ها و صفحات وب دانشگاه ها، پژوهشگاه، مراکز آموزش عالی، و ...

۳. کارشناسان ارزیابی پژوهش، علم‌سنجی، و نشریات در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی

  1. کارشناسان پژوهشی، آموزشی، فناوری، دانشجویی، روابط بین­الملل، و روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی
  2. اعضای هیات علمی (به منظور تقویت برندسازی، شبکه­سازی، و رؤیت‌پذیری)
  3. دانشجویان تحصیلات تکمیلی (به منظور کمک به برندسازی، شبکه­سازی، و رؤیت‌پذیری)
  4. علاقه مندان (به منظور کمک به برندسازی، شبکه­سازی، و رؤیت‌پذیری)

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

آی اسکول به عنوان یک مرجع و منبع برای رفع نیازهای اطلاعاتی عموم متخصصان، استادان، پژوهشگران، دانشجویان، معلمان و سایر علاقمندان و با اهداف آموزشی، آگاهی‌بخشی، مشاوره اطلاعاتی، و دانش افزایی فعالیت می کند. در این سامانه، مدارس و دوره‌های آموزشی در جهت رفع نیازهای اطلاعاتی و مشاوره‌ای ارائه خواهد شد. همچنین محتوای دوره‌های برگزار شده به صورت آنلاین در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
z