سطح چهارم اولین مدرسه جامع تاکتیک ها و تکنیک های بین المللی سازی (حضوری و مجازی)


شروع رویداد : چهارشنبه 08 اسفند 1403 - ساعت 08:00
مدت زمان رویداد : 1 روز و 11 ساعت و 59 دقیقه
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از چهارشنبه 24 آبان 1402 ساعت 00:01
تا
شنبه 31 خرداد 1404 ساعت 23:59
ثبت نام به صورت تکی در دوره ها
400,000 تومان
قابل خرید از دوشنبه 10 دی 1403 ساعت 00:01
تا
پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 ساعت 23:59
ثبت نام به صورت مجازی
3,000,000 تومان
قابل خرید از چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 00:01
تا
دوشنبه 31 شهریور 1404 ساعت 23:59
ثبت نام به صورت حضوری
6,000,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

استادان متخصص

استادان دانشگاه

جلسات رویداد
زمان برگزاری

چهارشنبه 8 اسفند ماه
چهارشنبه 08 اسفند 1403
ساعت 08:00
ساعت 17:00
پکیج آفلاین و مجازی
پنج شنبه 09 اسفند 1403
ساعت 00:01
ساعت 18:00
پنجشنبه 9 اسفند ماه
پنج شنبه 09 اسفند 1403
ساعت 08:00
ساعت 17:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه اصفهان

دانشگاه اصفهان

مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

دفتر همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

دفتر همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

موسسه فرهنگی هنری علم آفرینان فرداد

موسسه فرهنگی هنری علم آفرینان فرداد

توضیحات رویداد

تعداد 15 دوره آموزشی

6 دروه به صورت حضوری و کارگاهی

9 دوره به صورت مجازی و پکیج آفلاین

سرفصل رویداد

  • چهارشنبه 15 اسفند ماه 1403

    1. راهکارها و پيامدهاي عملی بین المللی سازی و ارتقاي رتبه و کيفيت دانشگاه (مجازي و رايگاه)
    2. نقش روابط عمومي در بين المللي سازي و ارتقاي رتبه دانشگاه
    3. نقش کتابخانه‌ها و متخصصان اطلاعات در بین‌المللی‌سازی و ارتقای رتبه دانشگاه

     

    پنج شنبه 16 اسفند ماه 1403

    1. گسترش صلاحیت های حرفه ای تدریس بین المللی
    2. ابزارها و روش‌های تحلیل و کسب رتبه وب سایت دانشگاه
    3. به کارگيري روش ها و فنون مديريت دانش در بين المللي سازي و ارتقاي رتبه دانشگاه

     

    پنجشنبه 16 اسفند ماه 1403 (پکیج مجازی و آفلاین)

    1. گسترش فرهنگ علمی بین المللی در دانشگاه
    2. آموزش مهارت های ارتباطی بین فرهنگی
    3. توسعه فرهنگ سازمانی بین المللی
    4. بین المللی سازی برنامه های درسی
    5. ارزیابی و تضمین کیفیت خدمات و محصولات دانشگاه
    6. روش‌های نوین تحرک علمی بین المللی
    7. آموزش مهارت های بازاریابی آموزش و پژوهش
    8. تجاری سازی و صادارت آموزش و پژوهش
    9. نقش بین رشتگی‌ها و میان رشتگی‌ها در نظام‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌ها

مخاطبین رویداد

دانش‌پذیران

۱. مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی (شامل مدیران پژوهشی، آموزشی، دانشجویی، روابط بین‌الملل، و فناوری)

۲. مدیران پژوهشگاه‌ها

3. سردبیران مجلات

4. مدیران و مسئولان وب­سایت­ها و صفحات وب دانشگاه ها، پژوهشگاه، مراکز آموزش عالی، و ...

5. کارشناسان ارزیابی پژوهش، علم‌سنجی، و نشریات در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی

6. کارشناسان پژوهشی، آموزشی، فناوری، دانشجویی، روابط بین­الملل، و روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه­ها، و مراکز آموزش عالی

7. اعضای هیات علمی (به منظور تقویت برندسازی، شبکه­ سازی، و رؤیت‌پذیری)

8. دانشجویان تحصیلات تکمیلی (به منظور کمک به برندسازی، شبکه­ سازی، و رؤیت‌پذیری)

9. علاقه مندان (به منظور کمک به برندسازی، شبکه­ سازی، و رؤیت‌پذیری)

 

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

آی اسکول به عنوان یک مرجع و منبع برای رفع نیازهای اطلاعاتی عموم متخصصان، استادان، پژوهشگران، دانشجویان، معلمان و سایر علاقمندان و با اهداف آموزشی، آگاهی‌بخشی، مشاوره اطلاعاتی، و دانش افزایی فعالیت می کند. در این سامانه، مدارس و دوره‌های آموزشی در جهت رفع نیازهای اطلاعاتی و مشاوره‌ای ارائه خواهد شد. همچنین محتوای دوره‌های برگزار شده به صورت آنلاین در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
z