سطح چهارم اولین مدرسه جامع تاکتیک ها و تکنیک های بین المللی سازی (حضوری و مجازی)
تا
شنبه 31 خرداد 1404 ساعت 23:59
400,000 تومان
تا
پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 ساعت 23:59
3,000,000 تومان
تا
دوشنبه 31 شهریور 1404 ساعت 23:59
6,000,000 تومان
مدرسان و سخنرانان
استادان متخصص
استادان دانشگاه
جلسات رویداد
زمان برگزاری
برگزارکنندگان رویداد
دانشگاه اصفهان
دانشگاه اصفهان
مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
دفتر همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
دفتر همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
موسسه فرهنگی هنری علم آفرینان فرداد
موسسه فرهنگی هنری علم آفرینان فرداد
توضیحات رویداد
تعداد 15 دوره آموزشی
6 دروه به صورت حضوری و کارگاهی
9 دوره به صورت مجازی و پکیج آفلاین
سرفصل رویداد
-
چهارشنبه 15 اسفند ماه 1403
- راهکارها و پيامدهاي عملی بین المللی سازی و ارتقاي رتبه و کيفيت دانشگاه (مجازي و رايگاه)
- نقش روابط عمومي در بين المللي سازي و ارتقاي رتبه دانشگاه
- نقش کتابخانهها و متخصصان اطلاعات در بینالمللیسازی و ارتقای رتبه دانشگاه
پنج شنبه 16 اسفند ماه 1403
- گسترش صلاحیت های حرفه ای تدریس بین المللی
- ابزارها و روشهای تحلیل و کسب رتبه وب سایت دانشگاه
- به کارگيري روش ها و فنون مديريت دانش در بين المللي سازي و ارتقاي رتبه دانشگاه
پنجشنبه 16 اسفند ماه 1403 (پکیج مجازی و آفلاین)
- گسترش فرهنگ علمی بین المللی در دانشگاه
- آموزش مهارت های ارتباطی بین فرهنگی
- توسعه فرهنگ سازمانی بین المللی
- بین المللی سازی برنامه های درسی
- ارزیابی و تضمین کیفیت خدمات و محصولات دانشگاه
- روشهای نوین تحرک علمی بین المللی
- آموزش مهارت های بازاریابی آموزش و پژوهش
- تجاری سازی و صادارت آموزش و پژوهش
- نقش بین رشتگیها و میان رشتگیها در نظامهای رتبهبندی دانشگاهها
مخاطبین رویداد
دانشپذیران
۱. مدیران دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (شامل مدیران پژوهشی، آموزشی، دانشجویی، روابط بینالملل، و فناوری)
۲. مدیران پژوهشگاهها
3. سردبیران مجلات
4. مدیران و مسئولان وبسایتها و صفحات وب دانشگاه ها، پژوهشگاه، مراکز آموزش عالی، و ...
5. کارشناسان ارزیابی پژوهش، علمسنجی، و نشریات در دانشگاهها، پژوهشگاهها، و مراکز آموزش عالی
6. کارشناسان پژوهشی، آموزشی، فناوری، دانشجویی، روابط بینالملل، و روابط عمومی دانشگاهها، پژوهشگاهها، و مراکز آموزش عالی
7. اعضای هیات علمی (به منظور تقویت برندسازی، شبکه سازی، و رؤیتپذیری)
8. دانشجویان تحصیلات تکمیلی (به منظور کمک به برندسازی، شبکه سازی، و رؤیتپذیری)
9. علاقه مندان (به منظور کمک به برندسازی، شبکه سازی، و رؤیتپذیری)