ثبت نام در سطوح 4 و 5 اولین مدرسه جامع تاکتیک ها و تکنیک های بین المللی سازی همراه با ارائه گواهینامه جامع (کسانی که در دوره های تکمیلی ثبت نام کردند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.)

تا
پنج شنبه 30 اسفند 1403 ساعت 23:59
300,000 تومان
تا
سه شنبه 30 بهمن 1403 ساعت 23:59
1,500,000 تومان
تا
جمعه 10 اسفند 1403 ساعت 23:59
1,500,000 تومان
تا
چهارشنبه 30 مهر 1404 ساعت 23:59
3,000,000 تومان
مدرسان و سخنرانان

استادان متخصص
استادان دانشگاه
جلسات رویداد
زمان برگزاری
برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه اصفهان
دانشگاه اصفهان
مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

دفتر همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
دفتر همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

موسسه فرهنگی هنری علم آفرینان فرداد
موسسه فرهنگی هنری علم آفرینان فرداد
توضیحات رویداد
تعداد 24دوره آموزشی در 2 سطح و هر سطح 12 دوره آموزشی
سرفصل رویداد
- آموزش مهارتهای پروفایل سازی استادان
- آموزش مهارتهای پروفایل سازی مجلات و محصولات
- آموزش مهارتهای پروفایل سازی خدمات دانشگاه
- راهکارهای عملی بین المللی سازی دانشگاه
- گسترش فرهنگ علمی بینالمللی در دانشگاه
- آموزش مهارتهای ارتباطی بین فرهنگی
- توسعه فرهنگ سازمانی بین المللی
- بینالمللیسازی برنامههای درسی
- آموزش سواد بین المللی
- پیامدهای بینالمللیسازی دانشگاه
- مهارتهای جذب دانشجویان و پژوهشگران خارجی (انتقال تجربه)
- کارآفرینی و بینالمللیسازی دانشگاه
- ارزیابی و تضمین کیفیت خدمات و محصولات دانشگاه
- روشهای نوین تحرک علمی بینالمللی
- آموزش مهارتهای بازاریابی آموزش و پژوهش
- آموزش مهارتهای سواد پژوهشی بینالمللی
- تجاریسازی و صادارت آموزش و پژوهش
- گسترش صلاحیتهای حرفهای تدریس بینالمللی
- شاخصها و معیارها در نظامهای رتبهبندی بینالمللی
- چرا در رتبهبندیها جایگاه مناسب کسب نمیکنیم؟
- نقش بین رشتگیها و میان رشتگیها در نظامهای رتبهبندی
- اشتغالپذیری برنامههای درسی و نظامهای رتبهبندی دانشگاها
- توسعه برنامههای مهارت آموزی در دانشگاه
مخاطبین رویداد
دانشپذیران
۱. مدیران دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (شامل مدیران پژوهشی، آموزشی، دانشجویی، روابط بینالملل، و فناوری)
۲. مدیران پژوهشگاهها
3. سردبیران مجلات
4. مدیران و مسئولان وبسایتها و صفحات وب دانشگاه ها، پژوهشگاه، مراکز آموزش عالی، و ...
5. کارشناسان ارزیابی پژوهش، علمسنجی، و نشریات در دانشگاهها، پژوهشگاهها، و مراکز آموزش عالی
6. کارشناسان پژوهشی، آموزشی، فناوری، دانشجویی، روابط بینالملل، و روابط عمومی دانشگاهها، پژوهشگاهها، و مراکز آموزش عالی
7. اعضای هیات علمی (به منظور تقویت برندسازی، شبکه سازی، و رؤیتپذیری)
8. دانشجویان تحصیلات تکمیلی (به منظور کمک به برندسازی، شبکه سازی، و رؤیتپذیری)
9. علاقه مندان (به منظور کمک به برندسازی، شبکه سازی، و رؤیتپذیری)